Kurs obsługi lamp błyskowych

Zabłyśnij wśród znajomych! Albo dla samego lub samej siebie. Naucz się, kiedy, jak i jakiej lampy błyskowej używać, żeby robić zdjęcia inne niż do tej pory. Ciekawsze, ładniejsze, lepsze – wybór będzie wreszcie należał do Ciebie.

Jeśli chcesz od razu zapisać się na ten kurs, kliknij w Buzza i wyślij do nas wiadomość. Szczegółowe informacje znajdziesz pod zdjęciem:

Lampa błyskowa w praktyce.

Zdaniem służb specjalnych imperatora Zurga nazwisko Lightyear może wskazywać na zamiłowanie Buzza do lamp błyskowych. Jedno jest pewne: dla Buzza obsługa aparatu z lampą błyskową jest tak samo dziecinnie prosta, jak pilotowanie statku kosmicznego.  Teraz Twoja kolej!

Na kursie najwięcej skorzystają te osoby, które znają już swój aparat przynajmniej w stopniu podstawowym. Jednak osoby początkujące także serdecznie zapraszamy, bo dostaną gotowe rozwiązania dostosowane do ich poziomu oraz inspirację do robienia nowych, ciekawych zdjęć.

Nie musisz mieć własnego sprzętu podczas kursu! (Choć oczywiście jeśli masz, to zabierz ze sobą).

Uwaga! Jeśli namówisz kogoś na kurs, od każdej namówionej osoby dostajesz 10% rabatu.

Czego się nauczycie? Oj, dużo.

Program kursu:

  • Czy lampa w ogóle jest potrzebna? Kilka słów o naturalnym świetle zastanym.
  • Czy lampa wbudowana w aparat nadaje się do czegokolwiek?
  • Po co są zewnętrzne lampy błyskowe?
  • Jak to w ogóle działa? Prześledzimy na kilku przykładach sposób działania tandemu aparat+lampa.
  • Jak skonfigurować aparat do pracy z lampą?
  • Jak się w tym wszystkim nie pogubić? Poznacie kilka prostych technik i sztuczek, gotowych do używania na co dzień.
  • Jak „oderwać” lampę od aparatu? (i po co?) Czyli o zdalnym sterowaniu lampami (i przy okazji aparatami) – z kablami i bez.
  • Jak i po co pracować z kilkoma lampami jednocześnie?
  • Jak można wpływać na światło lampy i jego wygląd na zdjęciu?
  • Jak oświetlać sceny statyczne (np. produkty), a jak dynamiczne (ruch, np. dzieci, sport, taniec).
  • Jak nie „zepsuć” lampą światła zastanego, naturalnego i jak je mieszać?
  • Jakie konkretnie lampy warto kupować?
Lampy błyskowe w praktyce.

Późną nocną porą Buzz pomagał Chudemu wrócić z liba… z herbatki u pani hrabiny, gdy nagle o mały włos nie przejechał ich pirat drogowy! Na szczęście super-hiper-mega-rozbudowany system fotoradarowy z dwoma aparatami i czterema fleszami zaprojektowany przez naszego ukochanego Ministra Tego i Owego zdołał uchwycić owego pirata na zdjęciu. Policja wstępnie skojarzyła fotografię z osobnikiem o nazwisku Lightning McQueen, pseudonim „Zygzak”. Organy ścigania podejrzewają, że imię Lightning może mieć coś wspólnego z lampami błyskowymi, mimo że to powiązanie nie wydaje się jasne. A przynajmniej nie tak jasne, jak błysk flesza wiodącej marki.

Ile trwa kurs?

Od 4 do 6 godzin, w zależności od ilości uczestników.

Kiedy odbywa się kurs?

Już! Zajęcia są przynajmniej raz w tygodniu (także w weekendy). Napisz do nas lub zadzwoń, a my podamy Ci najbliższy termin. Niektóre z nich znajdziesz w ramce po prawej stronie, ale na życzenie robimy kurs także w inne dni. Kliknij w KONTAKT w menu na górze, albo dzwoń/pisz:

tel. 505 268 700
kontakt@warsztaty-fotograficzne.net

Gdzie odbywa się kurs?

W Ostrowie Wielkopolskim. Inne miasta w Polsce są w planach – można się zgłaszać, jak będzie zapotrzebowanie, do dojedziemy!

Ile kosztuje kurs?

Koszt kursu: zobaczysz go przy guziku z płatnością poniżej. Możesz od razu wpłacić pieniądze, kurs odbywa się na bieżąco niemal codziennie. Ale jeśli nie uda nam się ustalić dogodnego dla ciebie terminu w najbliższym czasie, oczywiście zwracamy pieniądze w całości. W razie wątpliwości przed wpłatą napisz do nas lub zadzwoń na numer 505 268 700. Uwaga! Jeśli nie zrealizujesz biletu na kurs w ciągu miesiąca, pieniądze zwracamy, ale z potrąceniem kosztów związanych z prowizjami za obsługę płatności. Pamiętaj, że kurs domyślnie odbywa się w Ostrowie Wielkopolskim. W innych miastach – po wcześniejszym uzgodnieniu.

[ss_addtocart]

Płatności na naszej stronie internetowej obsługuje serwis Transferuj.pl.
Logo Transferuj.pl Regulamin usługi.

oraz serwis PayPal
Logo PayPal

Ilość miejsc ograniczona od 1 do 5 osób.

Jeśli namówisz kogoś na kurs, od każdej namówionej osoby dostajesz 10% rabatu.

Serdecznie zapraszamy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *