Panoramy sferyczne i wirtualne spacery

Podstawowy kurs tworzenia panoram sferycznych i wirtualnych spacerów

panorama sferyczna dworca PKP we Wrocławiu

Dworzec kolejowy we Wrocławiu

Zachwycałeś się lub zachwycałaś wirtualnym spacerem znalezionym w internecie? Masz ochotę zrobić samodzielnie taki spacer w swoim ulubionym miejscu, albo w swojej firmie? No i żeby działał na każdym urządzeniu, a nie tylko w niektórych komputerach i przeglądarkach? To nie jest takie trudne, jak się wydaje, da się tego nauczyć i my tego skutecznie uczymy.

sprzęt fotograficzny do panoram sferycznychMożesz od razu zapisać się na nasze warsztaty:
tel. 505 268 700 lub kontakt@warsztaty-fotograficzne.net
Nie musisz mieć swojego sprzętu foto! Zapewniamy sprzęt fotograficzny.

Nie zwlekaj! Ilość miejsc ograniczona – szkolimy jednorazowo maksymalnie 3 osoby!

Te warsztaty są także dla początkujących – jeśli nie wiesz nic na temat robienia zdjęć, to jest świetna okazja, żeby efektownie wejść w świat fotografii!

Co to jest panorama sferyczna?

Panorama sferyczna to zdjęcie, które pokazuje wszystko dookoła, co było widoczne w miejscu wykonania tego zdjęcia. Kąt widzenia: 360 stopni, w każdym kierunku. Tak jak to widać na powyższym zdjęciu dworca kolejowego we Wrocławiu.

Co to jest spacer wirtualny?

Wirtualny spacer to dwie lub więcej panoram sferycznych, pomiędzy którymi możesz się przełączać klikając w odpowiedni punkt. Jako przykład zobacz wnętrze klubu powyżej – spacer składający się z sześciu miejsc. Kliknij w obrazek, żeby rozpocząć spacer:

Spacer wirtualny - panorama sferyczna - Ostrów Wlkp.

Zauważ, że nasz spacer działa na każdym urządzeniu (gdyby tak nie było, daj nam znać).

Czy masz ochotę się tego nauczyć?

Zapraszamy na jednodniowy, podstawowy kurs tworzenia panoram sferycznych i wirtualnych spacerów!

  • Kiedy:
    Na bieżąco, także dla pojedynczych osób. Wystarczy zadzwonić i się umówić: 505 268 700
    Warsztaty będą się odbywały w godzinach 10-19 (z możliwością skrócenia, jeśli zdążymy wszystko zrobić). Warsztaty są jednodniowe, z możliwością rozbicia na dwa dni.
  • Miejsce:
    Ostrów Wielkopolski (lub inne miasta, jeśli będą chętni, 2-3 osoby – Wrocław, Poznań, Kalisz, Konin, Łódź, Warszawa).

W programie:

Część pierwsza (godzina 10-13):

  • Idziemy zrobić zdjęcia do naszego spaceru! Od razu konkret! Nie musisz mieć swojego sprzętu foto!
  • Zdjęcia będziemy robić w dwóch lokacjach:
    • Wnętrze budynku
    • Plener
  • Dowiesz się i od razu zobaczysz, a także przetestujesz osobiście, co i jak trzeba przygotować do zrobienia takiej panoramy i spaceru.
  • Nauczysz się ustawiać sprzęt foto i konfigurować aparat.
  • Samodzielnie wykonasz potrzebne zdjęcia.
  • Dowiesz się, jakie oprogramowanie będzie Ci potrzebne do przygotowania końcowego efektu.
  • Bonus: dowiesz się jak zrobić i samodzielnie zrobisz zdjęcia do zwykłej „płaskiej” panoramy.
  • (w godzinach 13-15 mamy czas rezerwowy)

Część druga (godzina 15-19):

  • Przygotujemy komputer i oprogramowanie potrzebne do „sklejenia” panoram i stworzenia wirtualnego spaceru.
  • Przygotujemy zdjęcia (cyfrowe pliki) do wykonania panoram (podstawy edycji zdjęć).
  • Samodzielnie „skleisz” panoramę sferyczną.
  • Samodzielnie utworzysz wirtualny spacer.
  • Bonus: „skleimy” też zwykłą, „płaską” panoramę.
  • Bonus: dowiesz się, jak utworzyć panoramę typu „mała planeta”.
  • Samodzielnie umieścisz swoją panoramę i/lub wirtualny spacer w internecie, żeby się pochwalić rodzinie i znajomym lub współpracownikom.

Część trzecia (konsultacje online)

  • Przez 14 dni od zakończenia warsztatów zapewniamy każdemu możliwość dopytywania, wyjaśniania i utrwalania zdobytej wiedzy przez internet.

Wymagania:

  • Do części pierwszej: brak! Zapewniamy niezbędny sprzęt fotograficzny. Ale jeśli masz swój aparat (najlepiej z obiektywem „rybie oko”) i statyw, albo chociaż swoją kartę pamięci, to weź ze sobą.
  • Do części drugiej: własny przenośny komputer, chyba że wystarczy Ci samo patrzenie. 🙂

Ceny:

  • Część pierwsza: 400 zł
  • Część druga: 400 zł
  • Część trzecia: 0 zł (dostępna tylko dla tych osób, które wzięły udział w obu poprzednich)
  • Istnieje możliwość indywidualnych warsztatów w cenie 1000 zł za całość

Promocje:

  • Jeśli zaprosisz kogoś na warsztaty, dostaniesz rabat 10%.

Nie zwlekaj! Ilość miejsc ograniczona – szkolimy jednorazowo maksymalnie 3 osoby!
Nie musisz mieć swojego sprzętu foto! Zapewniamy sprzęt fotograficzny.

Te warsztaty są także dla początkujących – jeśli nie wiesz nic na temat robienia zdjęć, to jest świetna okazja, żeby efektownie wejść w świat fotografii!

Informacje i zapisy:
tel. 505 268 700 lub kontakt@warsztaty-fotograficzne.net

Zapraszamy!