Panoramy sferyczne i wirtualne spacery

  • Podstawowy kurs tworzenia panoram sferycznych i wirtualnych spacerów

panorama sferyczna dworca PKP we WrocławiuZachwycałeś się lub zachwycałaś wirtualnym spacerem znalezionym w internecie? Masz ochotę zrobić samodzielnie taki spacer w swoim ulubionym miejscu, albo w swojej firmie? To nie jest takie trudne, jak się wydaje!

sprzęt fotograficzny do panoram sferycznychMożesz od razu zapisać się na nasze warsztaty:
tel. 505 268 700 lub kontakt@warsztaty-fotograficzne.net
Nie musisz mieć swojego sprzętu foto! Zapewniamy sprzęt fotograficzny.

Nie zwlekaj! Ilość miejsc ograniczona – szkolimy jednorazowo maksymalnie 3 osoby!

Te warsztaty są także dla początkujących – jeśli nie wiesz nic na temat robienia zdjęć, to jest świetna okazja, żeby efektownie wejść w świat fotografii!

Co to jest panorama sferyczna?

Panorama sferyczna to zdjęcie, które pokazuje wszystko dookoła co było widoczne w miejscu wykonania tego zdjęcia. Kąt widzenia: 360 stopni w każdym kierunku.

Rozglądanie: lewy guzik myszy + przesuwanie myszy.
Przybliżanie/oddalanie (zoom): klawisze CTRL i SHIFT.

Kliknij i zobacz:

Panorama sferyczna - Ostrów Wlkp.

Co to jest spacer wirtualny?

Wirtualny spacer to dwie lub więcej panoram sferycznych, pomiędzy którymi możesz się przełączać klikając w odpowiedni punkt. Jako przykład zobacz ten salon urody. Kliknij w obrazek, żeby rozpocząć spacer, a potem znajdź czerwony punkt (czerwone kółeczko), żeby „przejść” w drugie miejsce:

Czy masz ochotę się tego nauczyć?

Zapraszamy na jednodniowy, podstawowy kurs tworzenia panoram sferycznych i wirtualnych spacerów!

  • Kiedy:
    Na bieżąco, także dla pojedynczych osób. Wystarczy zadzwonić i się umówić: 505 268 700
    Warsztaty będą się odbywały w godzinach 10-19 (z możliwością skrócenia, jeśli zdążymy wszystko zrobić). Warsztaty są jednodniowe, z możliwością rozbicia na dwa dni.
  • Miejsce:
    Ostrów Wielkopolski (lub inne miasta, jeśli będą chętni, 2-3 osoby – Wrocław, Poznań, Kalisz, Konin, Łódź, Warszawa).

W programie:

Część pierwsza (godzina 10-13):

  • Idziemy zrobić zdjęcia do naszego spaceru! Od razu konkret! Nie musisz mieć swojego sprzętu foto!
  • Zdjęcia będziemy robić w dwóch lokacjach:
    • Wnętrze budynku
    • Plener
  • Dowiesz się i od razu zobaczysz, a także przetestujesz osobiście, co i jak trzeba przygotować do zrobienia takiej panoramy i spaceru.
  • Nauczysz się ustawiać sprzęt foto i konfigurować aparat.
  • Samodzielnie wykonasz potrzebne zdjęcia.
  • Dowiesz się, jakie oprogramowanie będzie Ci potrzebne do przygotowania końcowego efektu.
  • Bonus: dowiesz się jak zrobić i samodzielnie zrobisz zdjęcia do zwykłej „płaskiej” panoramy.
  • (w godzinach 13-15 mamy czas rezerwowy)

Część druga (godzina 15-19):

  • Przygotujemy komputer i oprogramowanie potrzebne do „sklejenia” panoram i stworzenia wirtualnego spaceru.
  • Przygotujemy zdjęcia (cyfrowe pliki) do wykonania panoram (podstawy edycji zdjęć).
  • Samodzielnie „skleisz” panoramę sferyczną.
  • Samodzielnie utworzysz wirtualny spacer.
  • Bonus: „skleimy” też zwykłą, „płaską” panoramę.
  • Bonus: dowiesz się, jak utworzyć panoramę typu „mała planeta”.
  • Samodzielnie umieścisz swoją panoramę i/lub wirtualny spacer w internecie, żeby się pochwalić rodzinie i znajomym lub współpracownikom.

Część trzecia (konsultacje online)

  • Przez 14 dni od zakończenia warsztatów zapewniamy każdemu możliwość dopytywania, wyjaśniania i utrwalania zdobytej wiedzy przez internet.

Wymagania:

  • Do części pierwszej: brak! Zapewniamy niezbędny sprzęt fotograficzny. Ale jeśli masz swój aparat (najlepiej z obiektywem „rybie oko”) i statyw, albo chociaż swoją kartę pamięci, to weź ze sobą.
  • Do części drugiej: własny przenośny komputer, chyba że wystarczy Ci samo patrzenie 🙂

Ceny:

  • Część pierwsza: 400 zł
  • Część druga: 400 zł
  • Część trzecia: 0 zł (dostępna tylko dla tych osób, które wzięły udział w obu poprzednich).

Promocje:

  • Jeśli zaprosisz kogoś na warsztaty, dostaniesz rabat 10%.

Nie zwlekaj! Ilość miejsc ograniczona – szkolimy jednorazowo maksymalnie 3 osoby!
Nie musisz mieć swojego sprzętu foto! Zapewniamy sprzęt fotograficzny.

Te warsztaty są także dla początkujących – jeśli nie wiesz nic na temat robienia zdjęć, to jest świetna okazja, żeby efektownie wejść w świat fotografii!

Informacje i zapisy:
tel. 505 268 700 lub kontakt@warsztaty-fotograficzne.net

Zapraszamy!